شناسهٔ خبر: 173728 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" خبر داد؛

نرخ ۱۰ میلیون تومانی بلیت پرواز اربعین فقط در بازه زمانی ۱۷ روزه

لوگو هما سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در خصوص عرضه بلیت‌های اربعین این شرکت گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت برای زائرین اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به فرودگاه بین المللی نجف فقط در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه در ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در خصوص عرضه بلیت‌های اربعین "هما" گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت برای زائران اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا فرودگاه بین‌المللی نجف ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین بلیت نجف فقط در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه سال جاری ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

سخنگوی “هما” در ادامه گفت: ما تلاش کردیم که حداقل قیمت را در نظر بگیریم و بخش عمده‌ای از این هزینه به فرودگاه بین‌المللی نجف ارائه می‌شود.

قربانعلی به خریداران بلیت‌های پروازهای اربعین" هما " توصیه کرد: برای خرید بلیت پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به نجف و بالعکس فقط به سایت‌های www.iranair.com و www.ebooking.iranair.com مراجعه کنند و با زمان‌بندی مناسب بتوانند بلیت خود را تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: بلیت‌های "هما "صرفاً در سایت این شرکت عرضه می‌شود و متقاضیان به هیچ درگاه دیگری مراجعه نکنند.

سخنگوی ایران ایر اظهار کرد: این قیمت فقط برای بازه زمانی ۲۴ مرداد الی ۹ شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

قربانعلی درباره زمان عرضه گفت: پروازها در طول روز طبق سهمیه مشخصی عرضه می‌شود و دلیل آن است که خریدارانی که به طور متناوب به سایت مراجعه می‌کنند، شانس خرید داشته باشند.

وی افزود: پروازهایی نیز از فرودگاه‌های ایلام و کرمانشاه برای سفر زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری و گروهی نخواهیم داشت و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.